måndag 6 januari 2014

Då var det dags.....

Idag är det sista dagen på min långa julledighet. Har varit ledig sedan 13 december. Trots att ledigheten varit lång har jag inte sytt så mycket jag hade tänkt mig, men andra roliga saker har haft företräde.
Igår avslutade jag mitt scrapsprojekt med necessärer. Det blev sex olika storlekar och jag är helnöjd med resultaten.


Jag länkar till Bambisyr, Visa och berätta måndag.

Trettondagen idag och då åker julen ut. Hoppas det inte tar hela dagen utan jag får lite tid vid symaskinen. Vill försöka brodera en kökshanduk, som jag började med i fredags men misslyckades med.

God fortsättning till er!

8 kommentarer:

  1. Så jättefina de är! Så fräscht det blir när man blandar med vitt! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  2. Disse ble kjempeflotte, direkte lekre!

    SvaraRadera
  3. Ett riktigt pilljobb har du gjort på din ledighet!!Jätte fina blev dina necessärer!!
    Tack Cissi för du delar med dig dina fina alster till Visa och berätta ,måndag!!Bambikramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din kommentar. Jag valde bort pilljobbet med att renskära varje fyrkant, sydde ihop dem så att sömmarna passade. Resultatet blev bra.

      Radera
  4. Dom är jättefina! Jag måååååste lära mig sy med scraps!

    SvaraRadera
  5. Oj så flitig du har varit! Jättefina necessärer!

    SvaraRadera
  6. Jättefina scrapsnecessärer, visst är det roligt att sy av scraps. Första gången jag är inne på din sida och du har sytt mycket fint. Nu ansluter jag mig till din blogg.

    SvaraRadera
  7. Jätteläckra neccesärer.

    SvaraRadera